5 mars 2013

5 dagar kvar...

Ja just det. 5 dagar kvar tills nästa deadline så du har massor av tid på dig :)


Scrapskissen ser ut så här
 
 
Skicka in din tolkning till helena.p@inzpira.se senast den 10 mars
 
Vi liftar Magdalena aka Rockermorsan
 
 
Skicka din tolkning till helena.p@inzpira.se senast den 10 mars
 
Kortskissen
 
 
Skicka din tolkning till zarah@inzpira.se senast den 10 mars
 
Temat för detta numret är MARINT så du får gärna tolka det fritt också.
 
För att du ska bli riktigt sugen lägger jag in ett foto från mitt arkiv :)
 
 
Från ett av mina favvisställen på sommaren, tur jag bor nära. Ser du var det är ?
 
// Helena P
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Ser helt klart ut som Torekov!

    SvaraRadera
  2. Jajemen, det är Torke som min kompis kallar det, alltså Torekov!

    SvaraRadera